donderdag 20 oktober 2011

Arie en RIK RINGERS???

Even tussendoor. Commission (speciale tekening op bestelling) gedaan voor een erg aardige fan, die ook erg fan van Rik Ringers is.

Rik Ringers moest erop, en Arie Roos, maar ook Rhonda als Ursula Andress en Italiaans ijs en misschien dan wat dierbare Rik Ringers albums erbij EN dat allemaal aan de baai van het pittoreske Italiaans Ischia. Ennnn of het misschien dan een beetje een spannend verhaaltje kon lijken.

Niet bestemd voor publicatie, kun je met commissions je characters een beetje voor je karretje spannen. Ze es gek laten doen. Dit zien de andere striplezers toch nooit. En ik ben dol op Rik Ringers. Tibet is/was een ge-wel-di-ge tekenaar. Leuk klusje.

5 opmerkingen:

Henkus zei

Beregoeie plaat!

Anoniem zei

...en wat moet zoiets kosten...?

Jack Nowee zei

Prachtig Hans!
Zo'n verjaardagskaart ...

Stef zei

Het is jammer dat ik niet op dit idee ben gekomen want ik ben ook een fan van Rik Ringers. Een hele mooie kaart. En wat Marco zich afvraagt dat geldt ook voor mij.
Stef

Hans van Oudenaarden zei

@Allen: veel dank!
@Marco en Stef: Commissionprijs hangt helemaal af van hoe complex zo'n plaat wordt. Hoeveel personen, hoeveel decor, welk formaat, dat soort dingen. Stuur me anders even een mailtje naar vano at xs4all punt nl.