vrijdag 10 september 2021

Meer nieuws over de nieuwe Hel-prent en de Hel-portfolio's

Woensdag berichtten we al over gloednieuwe prent van Hel die voor het eerst verkrijgbaar zal zijn op het Stripfestival Knokke-Heist van aanstaande zondag. Maar wat is nu het formaat van de prent, de prijs en de oplage? Danker Jan plaatste onderstaande info op zijn Facebookpagina

Het is een A4-prent, genummerd en gesigneerd, in een oplage van 35 exemplaren en deze kost 10 euro. Er valt deze keer ook even niets te reserveren, maar ik ga er van uit dat ze zondag niet allemaal verkocht worden. Dus wat over is kan daarna gewoon besteld worden.
Waarvan akte...


En ook over de beide portfolio's van Hel 'De vierde jaargetijden' en 'Big adventures'  plaatste Danker Jan een bericht op zijn Facebookpagina:



Dit is meer een bericht voor Belgische bezoekers van het stripfestival Knokke-Heist.
De afgelopen twee jaar zijn twee portfolio's van Hel(ena) verschenen. Die heb ik zelf uitgegeven, maar door o.a. corona zijn ze vooral verkocht via internet. Ik bedacht me deze week dat het nu pas de eerste keer is dat ik ze meeneem naar een Belgische stripbeurs.
Een aardige reden om even langs te komen, lijkt me.

(Illustraties: Danker Jan Oreel)

Prettig weekend allemaal!

Geen opmerkingen: