woensdag 31 maart 2021

Meer nieuws over de Hel 'Big adventures' portfolio en het schetsboek

Maar liefst drie nieuwe posts op de Facebookpagina van Danker Jan over de Hel 'Big adventures' en het bijbehorende schetsboek, de afgelopen dagen. Dit zijn ze:

Dit moet de sticker worden op de map van de portfolio. Een zwarte map dus. Ik ben er alleen nog niet uit of er wel of niet nog een wit randje omheen moet...
Maar gezien de reacties laat ik twee versies maken. En dan ben ik benieuwd welke bij mij de meeste indruk maakt.

Pagina 5 uit het schetsboek van Hel. Het wordt iets dikker dan het vorige schetsboek en heeft bovendien twee 'uitklappers'. In totaal laat ik er 222 van maken. Daarvan zullen er 100 als bijlage bij de portfolio zitten. Die krijgen een nummer en handtekening. De rest gaat in de losse verkoop.

(Illustraties: Danker Jan Oreel)

Ik kwam een plaatje te kort voor het schetsboek.
Vandaar...


Geen opmerkingen: