woensdag 23 augustus 2017

Presentatie 'De avonturen van Hel 2: De Sibylle-codex' op Slot Loevestein

Op zaterdag 23 september presenteert Danker Jan Oreel, illustrator en striptekenaar, zijn nieuwste strip HEL – De Sibylle-codex. Deze schreef hij samen met Frank Jonker. De spannende strip speelt zich o.a. af op Slot Loevestein. Zien enkele personages uit het album er bekend uit? Dat kan goed kloppen, twee personages zijn namelijk gebaseerd op medewerkers van Slot Loevestein, je kunt ze zomaar tegen komen tijdens je bezoek.
Om 13.00 uur is de officiële presentatie en uitreiking van het eerste exemplaar in onze ruimte ‘De Piekenier’. Daarna is het album te koop, en zitten Danker Jan en Frank klaar om een mooie illustratie in jouw strip van Hel te zetten! Deze kans mag je niet missen. Tot 16.00 uur plaatsen ze illustraties.
Het zou fijn zijn als je je van tevoren aanmeldt zodat we zeker weten dat er genoeg exemplaren zijn. Aanmelden kan via info[at]dankerjan.nl. Maar reageren via dit blog kan natuurlijk ook.
Deze dag is een uitstekend moment om ook het kasteel en de vesting te verkennen. Slot Loevestein is geopend van 11.00 – 17.00 uur.
Meer informatie vindt je op: https://www.slotloevestein.nl/activiteiten/23-september-lancering-stripboek-sibylle-codex/
                             (Illustraties: Danker Jan Oreel)            

4 opmerkingen:

Kees van den Bos zei

Leuk die presentatie op slot Loevestein. Ik zal er zeker zijn. Misschien kom ik wel op de racefiets als het een beetje weer is en fietsmaatje Nico meegaat. Afstand is 73,4 km volgens de ANWB. Terug ga ik dan wel met de auto denk ik....als ik mijn vrouw kan overhalen ook te komen....hahaha.

Frank Jonker zei

Ha Kees,

Te gek dat je bij onze albumpresentatie op Slot Loevestein bent. Ik ga voor je duimen dat het mooi weer is en dat die fietstocht goed te doen is.
Tot ziens op Loevestein.

Hartelijke groeten,

Frank

Anoniem zei

Hoi Kees,

Ik denk dat ik gewoon met de auto ga. Al ie dozen achterop de fiets. Geen gezicht.

Groeten,
Danker Jan

Frank Jonker zei

Ha Danker Jan en Kees,

Als het druk genoeg wordt op Slot Loevestein kunnen we misschien terug op de fiets? Al die lege dozen hoeven we toch niet mee te nemen. :-)

Hartelijke groeten,

Frank